پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228668
۱۲۰ روستاي چهارمحال و بختياري از خدمات کانون بهره‌مند هستند
تاریخ انتشار : 1396/07/16 10:13:07
نمایش : 1143
مديرکل کانون پرورش فکري چهارمحال و بختياري گفت: بيش از ۱۲۰ روستاي چهارمحال و بختياري از خدمات کتابخانه سيار، پستي و نمايش سيار کانون بهره‌مند هستند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري تسنيم از شهرکرد، فرزاد رحيمي ظهر امروز در حاشيه همايش روز کودک اظهار داشت: کانون پرورش فکري به عنوان يکي از ضرورت‌ها و يکي از پايگاه‌هاي تخصصي آموزش کودکان و نوجوانان است که 30 درصد از کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري تحت پوشش کانون پروش فکري‌ هستند. بي‌بهره بودن 70 درصد از کودکان و نوجوانان استان از خدمات اين مراکز نشان از نبود زيرساخت‌هاي قوي براي ارائه آموزش به اين قشر است.

وي با بيان اينکه از زمان تأسيس کانون پرورش فکري اقدامات زيادي انجام شده اما کافي نبوده است، افزود: طي 2 سال گذشته تعداد روستاهايي که خدمات کانون در آنها ارائه مي‌شود به 2 برابر افزايش يافته که اکنون بيش از 120 روستا از آموزش‌هاي کانون بهره‌مند هستند.

مديرکل کانون پرورش فکري چهارمحال و بختياري با تبريک هفته ملي کودک بيان کرد: برپايي نمايشگاه‌هاي توانمندي‌هاي کودکان، نشست کودکان برتر با سرپرست استانداري و مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي و همچنين برگزاري برنامه‌هاي متنوع در تمام مراکز کانون پرورش فکري از جمله برنامه‌هاي اين هفته است.

رحيمي با بيان اينکه حدود يک سوم جمعيت کشور کودکان و نوجوانان هستند، گفت: آموزش در زمان کودکي تأثيرات مهمي از نظر اجتماعي و شخصيتي بر آينده کودکان و جامعه دارد که با توجه به اهميت دوران کودکي بايد زيرساخت‌هاي مناسبي در اين حوزه ايجاد شود.

وي با بيان اينکه توجه به حقوق کودکان يکي از اساسي‌ترين نيازهاي کودکان است، خاطرنشان کرد: اگر دستگاه‌‌هاي مرتبط و خانواده‌ها با حقوق کودکان آشنا و به آن احترام بگذارند، کودکان شادتر و در آينده جوانان موفق‌تري داريم.

مديرکل کانون پرورش فکري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه آموزش و پرورش صرفاً يکي از نيازهاي کودکان را مي‌تواند پرورش دهد، بيان کرد: ابعاد مهارتي منجر به تعامل در جامعه از ديگر نيازهاي کودکان است که مهدهاي کودک، مراکز کانون و ساير پايگاه‌هاي فعال در اين حوزه مي‌توانند زمينه آموزش‌ها را فراهم که متأسفانه امکانات کافي در اختيار آنها قرار داده نشده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html